انهدام باند «شلوار گشادها»/ اعتراف به سرقت ۵۴۰ فقره گوشی+ عکس


به گزارش مجله آنلاین؛ سردار محمد کاظم تقوی ، رئیس پلیس خورشید ترسناک رضوی وی روز گذشته در اخبار این خبر گفت: به دنبال افزایش جرایم سرقت تلفن ها در مشهد ، گروه ویژه ای از کارآگاهان در این اداره برای مبارزه با جرائم خشن. پلیس آگاهی خراسان رضوی مامور شده است تا به طور …

انهدام باند «شلوار گشادها»/ اعتراف به سرقت ۵۴۰ فقره گوشی عکس https://online-mag.ir/2021/06/انهدام-باند-شلوار-گشادها-اعتراف-به-س/ مجله آنلاین Mon, 28 Jun 2021 09:14:50 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/06/انهدام-باند-شلوار-گشادها-اعتراف-به-س/ به گزارش مجله آنلاین؛ سردار محمد کاظم تقوی ، رئیس پلیس خورشید ترسناک رضوی وی روز گذشته در اخبار این خبر گفت: به دنبال افزایش جرایم سرقت تلفن ها در مشهد ، گروه ویژه ای از کارآگاهان در این اداره برای مبارزه با جرائم خشن. پلیس آگاهی خراسان رضوی مامور شده است تا به طور …

به گزارش مجله آنلاین؛ سردار محمد کاظم تقوی ، رئیس پلیس خورشید ترسناک رضوی وی روز گذشته در اخبار این خبر گفت: به دنبال افزایش جرایم سرقت تلفن ها در مشهد ، گروه ویژه ای از کارآگاهان در این اداره برای مبارزه با جرائم خشن. پلیس آگاهی خراسان رضوی مامور شده است تا به طور حرفه ای ریشه این جنایات را بررسی کند.

سردار تقوی افزود:سال گذشته ، برخی از شبکه های بزرگ در این زمینه سرقت افرادی که در قالب گانگسترهای مختلف با تلاش کارآگاهان و پشتیبانی بی دریغ عمل می کردند دادگستری بنابراین مشهد اگرچه آنها از هم جدا شدند ، اما برخی از بازماندگان و فراریان این باند همچنان به جنایات خشن ادامه دادند و جنایات قاپی دوباره زنده شد و وظایف ویژه به کارآگاهان آموزش داده شده توسط اداره پلیس خشونت و جرایم اختصاص یافت.

رئیس پلیس خراسان رضوی گفت:با توجه به اهمیت موضوع و نگرانی مردم در مورد سرقت ذکر شده ، جلسه کارشناسی ارشد همزمان با بررسی دوربین دوربین مدار بسته ترافیک شهری به فرماندهی مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده ، رئیس اطلاعات خراسان رضوی تشکیل شد و همه جوانب پرونده قاپ زنی تحت ذره بین تلاش حرفه ای بررسی شد.

بند شلوار گشاد

وی اظهار داشت: “طبق تحقیقات کارشناسی ، یک سارق سابق که دسامبر گذشته دستگیر و به زندان مشهد فرستاده شد ، گفت: زندان در تبانی متهم که پلیس آگاهی خواستار آنها بود ، آنها باند موسوم به “شلوار باز” را تشکیل دادند و قاپ زدن سریع شهروندان را آغاز کردند.

سردار تقوی گفت: “طبق تحقیقات نامحسوس ، برخی از اعضای این باند شلوارهای گشاد سوار شده و بلافاصله یک گوشی مسروقه را داخل شلوار آنها انداختند.” رئیس پلیس مأموران امنیتی خراسان رضوی به ادامه این مصاحبه اختصاصی افزودند. هویت اعضای باند و پلیس اطلاعاتی در مورد متهم فراری ، سرهنگ “جوادومیش مست” (مبارزه با جنایات خشن) ، وارد مرحله جدیدی شده است.

سرتیپ دوم محمد کاظم تقابی افزود: با جمع آوری اطلاعات از عاملان سرقت خارجی ، پاتوق آنها توسط کارآگاهان محاصره شد. درآمد و عملیات ردیابی و نظارت نامحسوس در ساعت 1400.3.27 آغاز شد و دو روز بعد تحت نظارت پلیس بود تا اینکه دو گوشی ربودن نصب شد. موتورسیکلت آنها به سمت بلوار سجاد در مشهد حرکت کردند.

آنها در مسیر خود از سجاد به بلوار کایام چهار سارق را مرتکب شدند و پلیس به شناسایی هویت آنها ادامه داد تا سایر پاتوق ها را شناسایی کند ، اما ناگهان پشت چراغ قرمز در چهارراه کایام ، یکی از سارقان ، یک نفر متوجه حضور یک پلیس شد و فریاد زد. من به همدستش اطلاع دادم. سکاندار سرزمین خورشید ادامه داد: همزمان کارآگاهان باید در عملیات مسدود کردن مسیر فرار خود شرکت می کردند اما دو موتورسوار این باند موتورسیکلت های خود را پشت چراغ قرمز قرار می دهند تلفن زنگ خورد ، پشت سر گذاشت و فرار از خیابان با پای پیاده. کالاهای دزدیده شده از لبه شلوار حشره دار بیرون آمد.

این زمانی بود که یکی از کارآگاهان مشغول جمع آوری گوشی های دزدیده شده از خیابان بود و کارآگاهان دیگر 2 کیلومتر فرار کردند و به تعقیب ادامه دادند تا اینکه سرانجام دو نفر از اعضای باند دستگیر شدند. قانون افتاده اند فرمانده ارشد خراسان رضوی همچنین به دستور دادگاه برای بازرسی از پاتوق های شناسایی شده این باند مراجعه کرد. در بازرسی از دو مخفیگاه در منطقه خواجه ربیع و پنج تن مشهد 21 تلفن همراه مسروقه کشف شد. چهار قاطر دستگیر شده اند.

سردار تقوی افزود: با توجه به اینکه عکس اعضای باند بر روی 11 دوربین مداربسته ضبط شده بود ، آنها مجبور شدند تلفن ربوده شده سریال را بپذیرند ، بنابراین در قالب دو باند موتورسوار به سجاد خیام بستند. ، پیروزی ، امامت ، معلم آنها می آیند و تلفن را دزدیدند.وی گفت اعضای باند همچنین اموال را سرقت می کردند مسافر و زائران در خیابانهای اطراف حرم مطهر امام چرم (ع) تصدیق می کند که تحقیقات حرفه ای در این زمینه در حال انجام است.

به گفته سردار محمد کاظم تقوی ، اعضای باند “شلوار باز” که سال گذشته دستگیر شدند ، هر گوشی مسروقه را به قیمت یک میلیون تومان به میر فروختند و یک موتورسیکلت با پلاک خراب را به سرقت بردند تا شناسایی نشود ، درست است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای باند یاد کرد. دو نفر از آنها سابقه سرقت دارند. وی اظهار داشت: با فروپاشی باند ، 348 نفر مالباخته و 29 تلفن دزدیده شده از باند شناخته شدند. کشف و ضبط بوده است.

سردار تقوی گفت: متهمان این پرونده تحت دستورات ویژه قضایی مورد بازجویی فنی و حرفه ای قرار گرفتند و اعتراف كردند كه 540 تلفن همراه در مناطق مختلف مشهد به سرقت رفته است اما برخی دیگر نیز تحقیقات در این زمینه برای كشف احتمال سرقت ادامه دارد. افسران عالی رتبه پلیس خراسان رضوی از شهروندان خواستند برای شناسایی سارقان نامبرده به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند.


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 7 تير 1400 ] [ 17:20 ] [ Stephan ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]